Rindukan Gelak Ketawa Bonda Si Comel

Salam readers... Acheli I dunno whether I got any readers or not... But if I do have sum... Thx a lot...


************************************************************************************

Si comel di bawah merupakan anak kepada staf yang bekerja di opis saya.... Dia sangat comel hokeiiii... tp sayangnya... sehingga saat ini dia masih belum dapat merasai belaian, ciuman dan pelukan pertama daripada bondanya yang tercinta... Kenapa kah?? Apekah??


Si comel ini dilahirkan pada 20.12.2010 pada jam 9.00 malam... Malangnya, bondanya masih lagi tidak sedarkan diri selepas operation melahirkan si comel... Si comel ini semasa dilahirkan seberat 3.9kg dan disaat jari saya mengetuk2 lappy saya ini.. berat si comel sudah pun bertambah kepada 4.3kg... tapi keadaan bondanya masih tidak sedarkan diri... Jantung bondanya stabil, tetapi otak bondanya sudah tidak dapat berfungsi... Tuan2 doktor mengatakan peluang untuk bondanya hidup semakin tipis.

Saya tak dapat menahan sebak apabila melawat bonda dan sicomel ini... bondanya mengalirkan airmata ketika dilawat dan bondanya seakan mendengar butir perkataan yang keluar daripada si pelawat.


Saya petik ayat daripada seorang teman.... Sama-samalah kita berdoa kesejahteraan BONDA si comel kerana hanya doa sahaja yang mampu mengiringi dan menjadi temannya sekarang.... akan tetapi, jika dia pergi, dia akan pergi sebagai seorang yang SYAHID... INSYAALLAH...

0 comments:

 
Copyright © ~~To Be Or Not To Be~~