Haishhh

Erm, dh bersawang dh blog aku.. Tatau la nape aku dh jarang nk berblogging nieh.. Adekah kerana masa?? Adekah kerana malas?? Adekah kerana takde mende yang aku nk tulis??


Ermmm, jawapan aku adalah kerana kesemuanya...



1. masa tak mengizinkan.. sekarang adalah time peak-period aku... lagi dekat nk final.. lagik banyak test ngan kuiz yang aku kena marks... Tak termasuk dengan tutorial lagik... Aduyaiii... Tapi aku yang pilih bidang nieh.. so aku taleh nk mengeluh...

2. malas.... yup sekarang ni aku dh malas nk berblogging... sbb jwpn relate ngan masa... so bila tadak masa.. aku jadik malas...


3. Takde mende nak tulis... hahahaha.. ini betol sbb seharian aku hanya bertemu dengan pelajar... dh kata pendidik kan.. jumpa student jek.. tak kan hari2 mo tulis pasal dorang.. kompem bosan doe... :)


Harap maklum...

0 comments:

 
Copyright © ~~To Be Or Not To Be~~