teamwork

pelik kan.. tetiba je aku wat wat entry sal teamwork aka semangat kepasukan @ berkumpulan... what is teamwork? mcm2 definisi.. tp pada pendapat aku it means work as a group.. everyone in a group has its on roles or responsibility to do work as a team.. tapi bila aku dh bergelar seorang pendidik br aku nmpk bhwa semangat berpasukan nieh x wujud dlm diri anak2 muda sekarang..(statement cm aku veteran yang amat) hahaha.. tp siyes dowhh.. dorg xde semangat berpasukan semangat setia kawan...

terus aku TERflash zaman aku blaja dulu.. even kitorang nieh xde la kamceng sangat tp bila dh kena wat grouping... memasing bg komitmen.. ye aa... carry marks tuh penting dowhh.. kalu idak boleh FAILED paper tuh... dh aa carry marks 30% jek.. final 70%.. nk dapat markah assessment pon cm berperang... final apetah lagik... kalu tak study tak lepas la paper tersebut.. sian ooo bila pk zmn blaja... mber2 aku dak kos yang sama di Uni laen kebanyakan carry marks 40-50%.. mencik giler aku dlu kt mber2 yg dok bangga depa dpt distinction paper killer akaun.. Penampaq mau... Hahaha.. Tp tu zaman aku blaja aaa...

To excel, we do need to sacrifice a lot such as our time, our money n our hobby etc.. The end result, we will success.. InsyaAllah~~

0 comments:

 
Copyright © ~~To Be Or Not To Be~~