tag dari dayah [done]

1. gambar kesukaan anda?



2. adakah anda rasa anda HOT?
Hahahaha... Harus la sebab dah lama tak pegi mandi-manda


3. cerita pasal gambar
02.10.10. terpahat selamanya. niat nak mandi terbantut sebab tak pakai thigh... bengang siott...


4. bila kali terakhir makan pizza
mummy's birthday. on 3rd of March I guess.


5. lagu terakhir anda dengar
lagu insyaAllah - by Maher Zain.


6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
baru pas kursus. lepak2 sambil layan tv.


7. selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
kakak, along, sya, sere, cik.


8. tag lagi 8 orang
saya nak tukar jadi berapa nieh. tak tag bole?? giler aa aku...
nanti saya edit yer...


9. siapakah orang no. 1 kepada anda
plzz fill in the blank


10. kata sesuatu mengenai org no. 2
plzz fill in the blank


11. no. 3 ada hubungan dengan siapa?
plzz fill in the blank


12. bagaimana pula dgn no. 4
plzz fill in the blank


13. pesanan kpd org no. 5
plzz fill in the blank!


14. berikan 5 yg anda tahu tentang org yang men-tag anda
* adik kepada kawan saya
* anak kepada kawan abah saya
* kawan kepada classmate saya di UiTM Arau - Azy
* Ex - junior saya masa saya belajar di sekolah menengah SMKAK
* Goverment servant yang tengah isi borang resign.. :)


15. persamaan antara kambing dengan lembu
kaki empat n ada tanduk...

0 comments:

 
Copyright © ~~To Be Or Not To Be~~