bye2...

arini adik aku yang selalu aku dok buli, dok gaduh dah balek UiTM Merbuk... Ganas kan ayat... aku yang dok buli minah kecik ni... Mentang2 la aku besar gabak... Aku la dok buli dia.. Padahal dia yang dok buli aku.. Sket2..."along, pinjam keta... nak pi library..." sok2 bila balek, "along, jum la kita kluaq, boring aaa..." Ni la satu2 nya adik yang aku sokmo bertekak, dok gaduh...

Tapi bila dia tadak, umah agak sunyi sbb kat umah aku ni, jagi hingaq bila ramai balek... la ni bila depa dah balek ke "kubang" masing2... umah sunyi ja... tak kan nak gelak sorang2.. kang jiran sebelah umah kata aku weng plak... hahahaha...

tadi pas Maghrib pi antaq dia... Ya Allah Ya Rabbi... Jalan kat Merbuk JEM ok... Jem terok plak tu... Aku pon stuck dlm keta selama 30 minit untuk sampai ke Tol GURUN... Pastu sampai umah layan citer Air Mata Salina... Tak paham aku citer tuh.. Last2 dah ngantok, terus tutup tv.. masuk bilik, kunci jam dan turu(tidoq)...

0 comments:

 
Copyright © ~~To Be Or Not To Be~~